Welcome

Messages

Beyond


Links
Omedetou onee-chan! | Sunday, October 23, 2011


Assalamualaikum~

Congratulations sis! Mabruk ilaiki! hehe :)
ye saya tujukan post ni buat kakak yg tersayang cik Farah Eliena d Johor Bahru, hehe. Tahniah sebab dapat anugerah Tokoh Akademik! Wahahaha sungguh hebat dan saya sangat bangga dgn awak! Jadi nanti awak balik, boleh la kita g mkn lasagna kat secret recipe deh! yeay yeay!

Kakak kata sekolah dia ada buat Hari Anugerah KO and dia dapat anugerah khas Tokoh Akademik. Hehe :D hebat awak kakak. Truly proud of you :) Lepas dpat tu ceria jee suara time call hehe. suka la tuu.

Jadi kakak, jgn stres2 di sana. Relaks dan selamat menghadapi SPM! yosh! buat yang terbaik! Ganbate kudasai! ( haha byk apah tanda seru !!!! abaikan! hahahaha :D) saya dan semua org d rumah mendoakan kejayaan awak.. bljr kena rileks jah. time awak rasa tokleh gi, dgr lah nasihat sy ni ; SILA TIDO! Haha. Saya sokmo buat gitu. Okey je pun ;) teehee. Saya tahu awak blh buat, jadi berusaha!

Nanti awk balik ni saya ajar awak baking ye! Okey, I love you <3 till then~

p/s Tahniah juga kepada Kak Wana kerana sudah berjaya jadi doktor! + tahniah utk perkahwinan juga, tak sabar nak attend majlis tu nanti! mesti kak wana n kak wani comey :)




Credits: Steffanie|Tutorials|Tumblr inspired layout