Welcome

Messages

Beyond


Links
Rajin nak post | Friday, April 29, 2011

Assalamualaikum

Talking about mood swing. Haha bila dah malas tu kemarau berpanjangan. dua tiga bulan tadek post. Tapi bila dah rajin everyday buat post Haha. haa dah azan. Orang lelaki sila solat jumaat. Hari ni masak awal , pukul 12 dah siap semuanya :) Hehe bagus kan bagus.

Thank you for still reading :) Haha
I'm the type of person which you would rarely find in pictures. Haa memang saya tak suka ambil gambar. Tapi sekarang dah jadi sporting sikit. Kalau org ajak tu join la. Tp group pictures la. Individual pic? Jangan harap -,- bhahaha. terfikir jugak kadang kadang, klu jarang ambk gmba, nanti bila kita dah tkde kesian la kat org yg rindu kita kan. Gambar pun takde. so how?

and that's the answer :) Keep me in your thoughts will you?




Credits: Steffanie|Tutorials|Tumblr inspired layout